• 060 194 22 22
  • Pon - Sub 08:00 - 22:00
  • Ned 12:00 - 20:00

FAQ

Često postavljana pitanja

Kao i kod prsa ojačati sekundarne mišiće corea i bicepsa te mišić koji većina zanemaruje a to je podlaktica. Najveći napredak će te napraviti upravo kada ojačate podlakticu.
Ukratko ne. Da bi telo trošilo masti mora biti u kalorijskom deficitu, a da bi raslo mora biti suficitu.Dakle, nemoguće je odjednom imati smanjeni i povećani unos kalorija. Početnici ponekad imaju tu "sposobnost" jer im telo nije naviknulo na treninge, ali obično taj period jako kratko traje i početnici najčešće nemaju znanja kako iskoristiti taj period.
Ne morate, suplementi nam skraćuju oporavak i omogućavaju nam da trening odradimo makismalno. Dovoljnu količinu proteina lako možete uneti i hranom ali na primer nakon treninga lakše je popiti shake nego pojesti par belanaca. Na masi je nešto teže ali nije nemoguće.
Tipično pitanje koje postavljaju cure. Pod predpostavkom da trčanjem želite skidati salo onda ukoliko imate sređenu ishranu s kalorijskim deficitom, obim nogu ne će vam narasti, može se samo smanjiti.
Minimalno 3 puta. Ukoliko ste na definiciji slobodno možete 5-6 puta dok na masi preko 5 nije preporučljivo pošto je za rast odmor izrazito bitan. Odredite si broj treninga i na svakome treningu radite druge grupe mišića kako bi celo telo ravnomerno radili.
Kratko i jasno ne. Ako nikada niste radili trbušnjake stomak će vam narasti kada ojačate trbušne mišiće. Takođe, ne postoji lokalizovano mršavljene i ukoliko želite skinuti salo na stomaku onda morate i na celom telu proporcionalno izgubiti sala. Dobra stvar su vežbe za core koje će vam trbušni zid povući prema unutra pa će vam stomak biti manji ali time se ne treba zamariti dok vam se trbušnjaci ne budu ocrtavali.
Zavisi kakvo, ukoliko konstantnom brzinom dugi vremenski period (50+ minuta) onda će telo u jednom trenutnku poćeti trošiti deo mišića. I na masi i na definiciji uvek je bolje odraditi kraći intervalni HIT (negl. High Intensiti Trening) tako da na primer otrčite 10 minuta normalnim tempom, zatim slijedećih 20 minuta izmjenjujete intervale 1 minuta sprint, 3 lagano, i na kraju odtrčite joše 10ak minuta normalnim tempom. Kako budete napredovali samo u intervalima smanjute period u kojem lagano trčite i / ili Povećavajte period sprinta.
Rezultati ne dolaze preko noći. Največa greška početnika je što si gotovo si postave nerealne ciljeve i onda odustanu zbog razočarenja. Ako skidate salo i gubite 0.5-1 kilogram nedeljno to je sasvim uredu.
Prema jednom istraživanju sve sprave precijenjuju kalorijsku potrošnju i to orbitrek čak 42%, traka za trčanje 13% a sobni bicikl 7%.
Kratko i jasno jako bitni. San je jednako bitan i na masi i na definiciji. Prema jednom istrazzivanju ljudi koji su bili na definiciji i spavali su 4 sata drugi dan su uneli 22% više kalorija nego osobe koje su spavale 8 sati. Slično istraživanje otkrilio da se osobe u periodu mase koje se spavale 10 sati umesto 8 imale čak 12 & bolje rezultate. Zato spavajte minimalno 8 sati kako mi se maksimalno odmorili.
Na to pitanje nema univerzalnog odgovora. Ovisi o vašim ciljevima i vrsti treninga. Na definiciji držite pauzu 30-60 sekundi između serija i 60-180 sekundi između vežbi. Na masi poduplajte pauze.
Prilikom potiska prsa ne rade samo grudni mišići već i ramena i triceps.Dakle treba ojačati ramene rotatore, prednje rame i triceps pa će se popraviti rezultat potiska prsa. Takođe, treba maksimalno paziti na formu i tehniku prilikom izvođenja potiska prsa. Osim potiska prsa postoji još puno drugih vežbi koje će takođe pomoći u podizanju maksimuma kao npr. Potisci i letenja na kosoj i kontrakosoj klupi, letenja na cross spravi, pullover, sklekovi ...
Nije nužno, kvalitetan trening se može napraviti i kod kuće, pogotovo ako skidate potkožno salo. Intenzivnim kružnim treningom bez tegova, u kojem je period rada 3-5 minuta i onda pauza 30-60 sekundi možete postići odlične rezultate. Ukoliko Vam je cilj izgraditi mišićnu masu tada je malo teže jer će te nakon nekog vremena doći do trenutka kada Vam težina tela bude prelagana pa će te teško napredovati.
  • Ne čekajte. Ionako nikada neće doći pravi trenutak.

    Napoleon Hil
  • To što su neki postigli ogroman uspeh, dokaz je drugima da i oni mogu.

    Abraham Linkoln
  • Odreknite se života sa samosažaljevanjem u zamenu za život sa svrhom.

    Nik Vuičić